FANDOM

Cat-Emelie-Alexandra Stan
En ung magiker med stor kunskap och kraft inom Forces. Hon har goda kontakter med Stormanden Ozymandias.

PersonlighetRedigera

Virtue: Hopefull
Vice: Proud
Cat är misstänksam av sig och litar inte på någon till en början, när man väl kommer under den hårda ytan är hon en person som konstant ler och bjuder på skratt. Hon är fruktansvärt mån om sitt utseende och gör allt för att se bra ut, även om världen skulle gå under samma dag! Hon är lojal mot sina vänner och gör allt för att hjälpa dem.

UtseendeRedigera

Cat är en mycket sexig kvinna med sitt blonda hår och bruna ögon. Hon är ca 168 cm lång, atletisk men ändå smal, klär sig oftast i det senaste (vilket märks i plånboken) och det är inte ofta man ser henne utan smink eller i mjukisbyxor även om det kan ske.

BakgrundRedigera

Cat växte upp med sina föräldrar och 2 bröder i sin hemstad, ända dottern och yngst, då hennes familj inte hade stor tro för henne med magin så brukade hennes mamma säga "Ta de lugnt vännen, du kan ju leva på att du är söt" vilket fick henne att bli extremt mån om utseendet och vill alltid se bra ut.

Hon mött Simon Vauldere på en fest och hon blev intresserad av honom. Kvällen slutsde i sängen vilket chockade Simon då han inspg hur ung hon var npgra dagar senare på en fest sör deras familjemedlemmar var. Trots detta inledde de ett förhållande.

Förhållandet pågick i hemlighet i en tid innan Simon,blev utsedd till en hlgre rådspost dör han s balgrund och sympatiska band skulle kapas. Inför detta förklarade hab att de skulle ta en paus vilket inte hade samma dyn pp. Simon kapade deras sympatiska band och car såg det som att de gjorde slut.

Cats föräldrar trodde aldrig på att hon skulle kunna uppnå nått så när hon då fick ärva huset kom de som en chock för alla, Cat vill även leva ett så normalt liv som möjligt och arbetar därav som bartender samt frisör, hon arbetar konstant på att få släktens uppmärksamhet och respekt.

När hon kom till huset fick hon ganska snabbt intresse för Victor som visade intresse för Emma vilket Cat hade svårt att acceptera, hon fick jobb på Pine Lodge som servitris innan chefen sen sa att det behövdes en till bartender och Cat därav skulle läras upp och började prata mer med Will och faktiskt inledde en relation med honom.

På en resa som hon och Sally gjorde lyckades hon förföra Victor (man kan inte skylla på alkohol men en hel del fanns med i bilden), dom höll det hemligt och helt plötsligt stod hon med 2 killar som hon gillade, hon valde först Victor och avslutade därav relationen med Will som hon sedan återupptog igen då hon bestämde sig för att lämna Victor (slutade inte bra), men hon ångrade hela tiden att hon inte valde Will direkt med tanke på att hon hade en framtid med honom.

Kom till huset, undersökte det. hittade bibliotek. Började arbeta på baren, började planera hårsalong. Lånade pengar av Sally och startade sin egna hår frisör salong. Försöker nu skapa artifakt som gör att man kan läsa av auror och se om något ondskefullt är på g.

VictorRedigera

När Victor började lära känna Emma, Sally och Cat så blev både Emma och Cat intresserade av honom. dessvärre visade han bara ett intresse för Emma, vilket fick Cat att stjäla honom ifrån sin vän ett tag senare. Det varade under en period, men sedan ångrade sig Cat då hon insåg att hon mycket hellre har en framtid med någon hon kan få barn med och gjorde slut med Victor. När de sedan besökte Victors hus så mötte de Keith som förklarade att han och brodern skulle vara borta ett tag. Att huset var i ruiner var inte ett gott tecken.

OzymandiasRedigera

Cat har tack vare händelser blivit väldigt nära vän med Ozymandias, stormarnas ande. Han verkar ha ett särskilt omtycke för henne och han har hjälpt henne och givit henne gåvor som hon annars inte hade kunnat ha. Hon har också sagt Jag är Blixten under en fest hos varulvarna, där hon gick runt och örfilade folk som blixtar.

WilliamRedigera

Även kallad Will är just nu Cats pojkvän, dom träffades via jobbet och Cat var länge tveksam vem hon skulle ha mellan honom och Victor vilket slutade med att hon valde Will då hon såg en bättre framtid med honom, hon har nu även erkänt till Will att hon är en häxa (vilket för honom förklarade hans bil och andra konstiga saker han varit med om).

efter uppbrottetRedigera

Nör sally drog till karibien hade cat fp abledningar att bo kvsr i husrt. Hon flyttade ut och efter ett tag uppdagades det att simon var otrogen med minihöxan. Cat vröt ihop och nör det vsr som mörkast mötte hon simon igen. Deras förhållande tog en ny eld.

Efter att de varit ihop ett tag blev cat gravid trots magiskt skydd. Detta resulterade i en son, Nathan. Hon blev gravid igen efter ett år.

MålRedigera

Personliga Mål

  • Gå plus i hennes företag första året
  • Få en framgångsrik frisörsalong
  • Få respekten och tillit hos sin släkt

EgenskaperRedigera

Attributes: Strength ●●, Dexterity ●●●●●, Stamina ●●,

Presence ●●, Manipulation ●●●, Composure ●●,

Intelligence ●●●●, Wits ●●, Resolve ●●
Gnosis: ●●●●
Integrity: ●●●●● ●
Health: +●
Merits: Area of Expertise ●, Striking Looks (Sexy) ●●, Eye for the Strange ●●, Familiar ●●●●, Indomidable ●●, Dream ●●, Hallow ●●, Familiar ●●●, Sanctum ●●, Status (Family) ●●, Resources ●
Arcana: Death ●, (-) Fate, (+) Forces ●●●●, Life ●●, Matter ●●●, Prime ●●●●, Spirit ●, Space ●
Skills:
Mental: Academics ●, Crafts (Painting) ●●●●, Investigation ●, Occult ●●, Politics ●
Physical: Athletics (Gymnastics) ●●●●, Drive ●●, Firearms ●, Stealth ●, Survival ●●●●
Social: Animal Ken ●, Empathy ●●, Expression ●, Intimidate ●, Persuasion ●, Socialize (Drama) ●●, Streetwise ●, Subterfuge (Lies) ●●●[[category:{{{Spelare}}}]]

Paradox: 0 point
Paradox Effects: 6 poäng värd av Spring Paradox. Dessa blöder sakta ut

RotesRedigera

Influence Electricity, Call Lightning, Bestow Unseen Shield, Shadow Sculpting, Analyze Magic Item, Transform Base Life, Thunderbolt