FANDOM

Galilahi
God: [[{{{God}}}]] ([[{{{Pantheon}}}]])

Player: Christian

Rank: {{{Rank}}}

Legend: {{{Legend}}}

Willpower: {{{Will}}}
Strength:

Dexterity:

Stamina:

Charisma:

Manipulation:

Appearance:

Perception:

Intelligence:

Wits:

{{{Str}}} [{{{strEpic}}}]

{{{Dex}}} [{{{dexEpic}}}]

{{{Sta}}} [{{{staEpic}}}]

{{{Cha}}} [{{{chaEpic}}}]

{{{Man}}} [{{{manEpic}}}]

{{{App}}} [{{{appEpic}}}]

{{{Per}}} [{{{perEpic}}}]

{{{Int}}} [{{{intEpic}}}]

{{{Wit}}} [{{{witEpic}}}]

Purviews: {{{Dis}}}

[[Category:{{{God}}}]] [[Category:{{{Pantheon}}}]]

Divine Parent: Dagda
Galilahi en cherokee indian som är barn till Dagda, hon växte upp bland cherokeeindianerna och var en ganska vild flicka, en tomboy kan man säga, hon skulle alltid bevisa att hon var lika tuff som pojkarna och det är något som fortfarande lever kvar i henne idag. Precis som sin gudomlige far så älska hon att njuta av livet oavsett om det gäller mat, dryck, sex, eller ett bra slagsmål. Hon reser omkring på sin relik motorcykel som är en klassisk harley davidson som hon moddat med bensintanken från en kentaur samt att hon även har en sådann kentaur jacka, dessa kentaur reliker var en gåva från en döende kentaur då hon hjälpt deras gäng med något viktigt. Hon älskar som sagt att glida omkring på sin hd och leta upp nästa ”vattenhål” att leva runt i. Hon har midjelång korpsvart hår samt att hon alltid går klädd i läder- eller skinnkläder som framställer hennes former på ett väldigt positivt sätt, att få på en henne en klänning är en väldigt stor utmaning. Hon kallas Lilai av sina vänner och hin är en väldigt duktig i hand-to-hand combat hon älskar att mecka med sin motorcykel, och är väldigt intresserad av motorer och sport. Hon är vacker med en vass tunga och med ett stort sinne för humor. Hon har tillgång till boons inom healt, psychopomp, fertility och moon.