FANDOM

En scion som blivit infekterad av en Titan virtue efter att ha tagit i Stjärnornas Hjärta.

Han är Odens scion och verkar ha en mycket viktig roll inför framtiden. Oden har talat kryptiskt om vad han egentligen planerar för honom.

BakgrundRedigera

Innan äventyrenRedigera

SydamerikaRedigera

Mötte upp gruppen, skaffade fram ett flygplan, flög över anderna, slogs mot fåglar, rekryterade piloten till scion gruppen, Därefter tog de sig ut i jungeln igen, hittade en sjö med delar av stjärnan i, mötte en drake, . hittade en nedfallen del av stjärnan, men det var inte den riktiga biten. Efter att ha blivit nedslagen av jättar vaknade de upp i en mystisk by i anderna. därefter tog de sig ut och hittade en mystisk ruin med något mörkt i. Katten blev possessad av något. De hittade sedan arbetsplatsen där titanerna försökte få loss Stjärnornas Hjärta.

Jonte smög sig in, dödade deras medhjälpare av misstag, skapade en massa kaos och flydde med stjärnan ut i jungeln.

OlympiadenRedigera

Blev kallade till Hjältarnas Olympiad i Grekland. Tog sig dit efter lite om och men(samt fångat ett flygplan med ansiktet) och har nu valt ut ett hus och är redo att delta i de diverse olika grenarna.

Under första dagens förmiddag kom Cleopatra 2a i schack, jonte 3a i diskuss och sarah 2a i poesi.