FANDOM

Wen
God: [[{{{God}}}]] ([[{{{Pantheon}}}]])

Player: Christian

Rank: {{{Rank}}}

Legend: {{{Legend}}}

Willpower: {{{Will}}}
Strength:

Dexterity:

Stamina:

Charisma:

Manipulation:

Appearance:

Perception:

Intelligence:

Wits:

{{{Str}}} [{{{strEpic}}}]

{{{Dex}}} [{{{dexEpic}}}]

{{{Sta}}} [{{{staEpic}}}]

{{{Cha}}} [{{{chaEpic}}}]

{{{Man}}} [{{{manEpic}}}]

{{{App}}} [{{{appEpic}}}]

{{{Per}}} [{{{perEpic}}}]

{{{Int}}} [{{{intEpic}}}]

{{{Wit}}} [{{{witEpic}}}]

Purviews: {{{Dis}}}

[[Category:{{{God}}}]] [[Category:{{{Pantheon}}}]]

Divine Parent: Susano-O?
Wen är något så ovanligt som barn till två gudar, han blev född av Susano-O och fadern är Hachiman. Han växte upp i hos ett par adoptivföräldrar som hans mor hade valt ut. De blev underrättade om hur viktig han var och de blev rikligt belönade för sina tjänster. De var dock inte särskilt bra föräldrar och vid sin visitation i mitten av tonåren så lämnade Wen sina adoptivföräldrar. Wen begav sig till de stora hamnarna och började arbeta på båtar med fiske, han reste runt på vattnen utanför japan. Han såg dock hur de behandlade varelserna i haven och havet självt och han svor att han skulle börja skydda havet och dess invånare mot dem som inte behandlade det rätt och med respekt. Tack vare att hans föräldrar var båda gudar så fick han många krafter, animal, chaos, water, sky, war och guardian. Varför han blev rekryterad till klubben är det bara Scarlett som vet, men de tror att det är för hans kontakter med de varelser som lever i och vid vatten som t.ex sjöjungfrur, Syrener, nymfer m.m. Han har inte riktigt de kvaliteér som de övriga medlemmarna han är lite mindre civiliserad och välartad, han ser dock ganska bra ut och har en oerhörd stark passion för havet. Han har två vapen som han fick av sina föräldrar, en treudd som går att kasta lika långt under vattnet som på land och en kniv.